Reklamáció és jótállás az online webáruházban www.euro-kes.hu
Viszaküldési feltételek az online webáruházban
Az esetleges reklamációkat az Ön elégedettsége érdekében individuális megegyezés útján intézzük az érvényes jogrend alapján. A termék esetleges hibáiról a vásárló köteles azonnal értesíteni cégünket a termék átvétele után, ellenkező esetben a reklamáció nem lesz elismerve. A reklamációról értesíthet bennünket e-mailben avagy postai úton.
A reklamáció érvényesítése során fellépő lehetséges ellentmondások miatt a telefonos reklamációt nem tudjuk elfogadni. Nem vagyunk felelősek a szállítás során kialakult hibákért.
A termékre a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hoszabb mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes. A termék hibáinak megítélése az évényes jogi előírások szerint történik. A garancia nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használása során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.
Reklamáció vagy csere esetén kérjük küldje a terméket az alábbi posta címünkre:
E-K s.r.o
Kokšov-Bakša 207
Valaliky 044 13
Slovak Republic
A vásárlási szerződéstől való elállás
Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel, továbbá ha a terméket már nem gyártják vagy ha jelentős mértékben változott a termék ára. Ilyen esetben azonnal értesítjük a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást tudjunk találni igényei kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk az Ön elvárásainak.
A magánszemélynek joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani e-mailben, fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát. Ha a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét. Fontos, hogy a vásárló betartsa a következő feltételeket.
- A megkapott ill. átvett terméket a vásárló saját költségén szolgáltatja vissza címunkre, amit megtalál a kapcsolat címszó alatt.
A terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:
- A termék az eredeti, nem károsult csomagolásban kell, hogy legyen
- A termék nem lehet sérült
- A termék nem lehet használt
- A termék nem lehet hiányos
- A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni
- Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert nem lesz átvéve.
- Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
- Személyes átvétel esetén az időpontot az elkészített megrendelésében kell feltüntetni.
- Ha minden feljebb említett feltételt teljesít, akkor átutaljuk a pénzt a bankszámlájára a termék visszaérkezése után számított 30 munkanapon belül.
- Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor a felsorolt okok miatt nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.